Educause : Do it again!

Het is mijn 2de trip naar de States.

De vorige was in 1995.

Ondertussen is er 9/11 overgegaan.

Met de tijd zie ik toch dat digitale mobiliteit een stuk van je leven wordt. Onontbeerlijk? Dat weet ik niet. Maar wel ingrijpend. Je geraakt gehecht aan zo een ding als een iPod. Deze morgen op een stapel Radio Podcasts  geabonneerd zodat ik onderweg kan genieten van Friedl(1), Werner Trio (Klara) en Houtekiet(1).

Binnen onze ICTO-cel zijn we al een tijdje aan het brainstormen (= hersenen pijnigen) over een én nuttige én haalbare én originele Mobile Learning/M-Admin toepassing voor onze studenten. Mijn programma voor volgende week is samengesteld, maar ik denk dat ik nog meer ga focussen op Mobile Learning.

2010 EDUCAUSE Annual Conference

Anaheim, California: October 12–15

http://www.educause.edu/E2010

2 Reacties

  1. Hey Lucas, way to go zou ik zeggen 🙂

    Hoop je indrukken van Educause hier vaak te mogen lezen en dat je met nieuwe – al dan niet wilde – ideeën terug naar de HUB mag keren!

Geef een reactie

