Educause: wat niet kan wachten

Ik ga uiteraard nog bloggen over mijn week op Educause in Denver, maar zopas weer thuisgekomen wil ik dit alvast meegeven. Verplicht te bekijken door mijn collega’s! De meest schitterende presentatie die ik ooit gezien heb: de tweede keynote op Educause door Lawrence Lessig met als titel “It Is About Time: Getting Our Values Around Copyright Right” over de open access movement in education. Niet alleen brengt Lessig een zeer boeiend en overtuigend verhaal, maar kijk ook eens naar de manier waarop dit presentatietechnisch ondersteund wordt. Een echt pareltje. IMG_2409

Presentatie bekijken

Als je Microsoft Silverlight nog niet op je pc hebt staan, zal je dat eerst moeten installeren, maar dat wijst zichzelf wel uit.

Ga meteen naar minuut 25 als je wil bekijken vanaf het ogenblik dat Lessig geïntroduceerd wordt aan het publiek of naar minuut 28 als je wil kijken vanaf het ogenblik dat Lessig zijn presentatie start.

Enjoy!!!

Eén reactie

  1. De link naar Lessig is zeker bruikbaar voor Plagiaat-info!

Geef een reactie

