7 dingen…

dotsubIn mijn sessie “Samenwerken in de Web 2.0 maatschappij” van de HUB-onderwijsdag van 13 januari, liet ik wat Commoncraft-filmpjes zien via dotSUB zodat ze voorzien waren van Nederlandse ondertiteling. Voor vele collega’s was zowel Commoncraft als dotSUB nieuw. Toevallig kwam ik net uit op ‘7 dingen die je moet weten over dotSUB.com‘ van Pierre Gorissen. Een interessant artikel. 

linkedinIn mijn sessie ben ik niet meer toegekomen aan de bespreking van sociale netwerken, maar in dezelfde 7 dingen-reeks verscheen gisteren een artikel over ‘7 dingen die je moet weten over… LinkedIn‘. Aanbevolen literatuur!

Geef een reactie

